Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 12:12:17 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/00939 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Allika küla, Kadapiku// 
Masti-Kadapiku// Kahala küla, 11260 Jõelähtme-Kemba tee// Kuusalu alevik, 1 
Tallinn-Narva tee// Kuusalu küla, Saluvälja tee// Vana-Narva mnt 28// 30 
(Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sidekanalisatsiooni teostusjoonise teavitamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27151634>  (menetlus nr: 
347242), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister